Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Ανανέωσε ο Μιραλάς

Την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο με την Έβερτον έβαλε ο Κέβιν Μιραλάς που θα μείνει στο «Γκούντισον  Παρκ», έως το καλοκαίρι του 2018.

Στο μεταγραφικό στόχαστρο του Ολυμπιακού βρέθηκε σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο ο Κέβιν Μιραλάς, ωστόσο ο Βέλγος διεθνής έβαλε την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο με την Έβερτον και έτσι όλα ξεκαθάρισαν στην περίπτωσή του.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής των «ερυθρόλευκων» θα φοράει τη φανέλα των «ζαχαρωτών» έως το καλοκαίρι του 2018 όπως ανακοίνωσε ο σύλλογος του Μέρσεϊσαϊντ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα νέο συμβόλαιο. Το έκανα γιατί θέλω να κερδίσω ένα τρόπαιο με την Έβερτον. Είμαι σε μια καλή ομάδα και μου αρέσει που θα συνεχίσω εδώ την καριέρα μου. Πλέον συγκεντρώνομαι στο μέλλον με την ομάδα μου, αρχής γενομένης με την Πρέμιερ Λιγκ».

Πηγή:http://www.onsports.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου