Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Αναστόπουλος: «Παλεύουμε να σώσουμε το τομάρι μας»

Την πιο δύσκολη αποστολή στην καριέρα του ανέλαβε ο Νίκος Αναστόπουλος στον ΟΦΗ και θα παλέψει ως τέλος.

Ο έμπειρος τεχνικός επισήμανε με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Real News» πως δέχτηκε την πρόταση του Μαχλά επειδή ο κρητικός σύλλογος αποτελεί κομμάτι της προπονητικής του ιστορίας και σε κάθε παιχνίδι θα δίνει μάχη με τους παίκτες του, ξεχνώντας τα προβλήματα.

«Ανέλαβα την πιο δύσκολη αποστολή στην καριέρα μου και τα δίνω όλα για να καταφέρω να κρατήσω όρθια την ομάδα. Εγώ με τον Μαχλά βρήκαμε μια κατάσταση διαλυμένη και λίγα λέω. Η φιλία μου με το Νίκο και το γεγονός ότι ο ΟΦΗ αποτελεί εκλεκτό κομμάτι της προπονητικής μου ιστορίας με έφεραν ξανά στο Ηράκλειο. Μίλησαν το πάθος και η καρδιά, όχι η λογική. Είχα προτάσεις αλλά τις απέρριψα», ανέφερε αρχικά.

Για την προσπάθεια του ΟΦΗ, σημείωσε: «Σε κάθε αγώνα παλεύουμε να σώσουμε το τομάρι μας κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε έως το τέλος. Μόνο για τη νίκη παίζουμε, είτε ο Ολυμπιακός είναι απέναντι, είτε ο Παναθηναϊκός, είτε ο ΠΑΟΚ. Το πιο βασικό είναι να αφήνουμε τα προβλήματα έξω από το γήπεδο και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την κατάθεση ψυχής σε κάθε παιχνίδι. Από τους 17 πόντους πήγαμε στους 26 και προχωράμε δυνατά. Για τα προβλήματα ούτε εγώ, ούτε ο Μαχλάς φταίμε. Η δύναμή μας είναι οι οπαδοί μας, που μας συμπαραστέκονται με αγάπη και ενθουσιασμό κάθε φορά».

Πηγή:http://www.onsports.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου