Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΑΕΚ: Ανακοινώθηκε ο Τσιρίλο

Ο Μπρούνο Τσιρίλο είναι κι επίσημα παίκτης της ΑΕΚ, με την Ένωση να ανακοινώνει τη μονοετή συμφωνία και τον Ιταλό στόπερ να δηλώνει πως πραγματοποιήθηκε το όνειρό του για επιστροφή στον «δικέφαλο».

Μετά από έξι χρόνια ο Μπρούνο Τσιρίλο θα φορέσει ξανά τα κιτρινόμαυρα. Η συμφωνία του Ιταλού κεντρικού αμυντικού με την ΑΕΚ ανακοινώθηκε επίσημα τη Δευτέρα (26/08), με τον έμπειρο άσο να δηλώνει αμέσως μετά τις υπογραφές της μονοετής συμφωνίας πως πάντα ήθελε να γυρίσει στον «Δικέφαλο» και πλέον πραγματοποίησε το όνειρό του.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:

«Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους».

Ενώ ο Τσιρίλο δήλωσε στην ιστοσελίδα της ομάδας ότι: «Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Στο παρελθόν πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ, αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λίγκ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Πάντα είχα στήν άκρη του μυαλού μου την ημέρα της επιστροφής μου.

Γνωρίζω τί σημαίνει αυτή η ομάδα και πόσο βαρύ είναι το όνομά της.

Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ΑΕΚ

Πηγή:http://www.onsports.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου