Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Τέβες: Πλέον έχω αλλάξει

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Γιουβέντους παραδέχθηκε πως η συμπεριφορά του δεν ήταν και η καλύτερη κατά τη διάρκεια της θητείας του στα αγγλικά γήπεδα, ωστόσο τόνισε πως πλέον έχει αλλάξει προς το καλύτερο.

"Στο ξεκίνημα της καριέρας μου στην Αγγλία συνήθιζα να είμαι θερμοκέφαλος. Εάν ο προπονητής με έκανε αλλαγή θα έβριζα και θα τον προσέβαλα. Δεν είμαι έτσι πλέον καθώς έχω μάθει πώς να συμπεριφέρομαι" ήταν τα λόγια του αργεντινού επιθετικού.

Στη συνέχεια, ο Τέβες μίλησε και για τη σχέση του με το σκοράρισμα: "Δεν είμαι απελπισμένος να σκοράρω καθώς προτιμώ να δουλεύω για την ομάδα, να τελειοποιώ μία κίνηση και να δημιουργώ μία ασίστ για τους συμπαίκτες μου. Βέβαια, αν μου παρουσιαστεί μία ευκαιρία τότε ξέρω πως να βρω τα δίχτυα. Μου αρέσει να σκοράρω αλλά δεν είμαι εγωιστής. Δεν έχω αγαπημένο γκολ αφού είναι όλα ίδια για μένα. Το σημαντικό είναι η μπάλα να περνάει τη γραμμή".

Τέλος, όταν ρωτήθηκε ποιοί θα ήταν οι ιδανικοί συμπαίκτες γι' αυτόν, ο "απάτσι" απάντησε: "Η ιδανική τριπλέτα για μένα θα ήταν ο Γουέιν Ρούνι, ο Λέο Μέσι και εγώ. Αυτοί είναι οι παίκτες που με κάνουν να ονειρεύομαι, όχι ο Ρονάλντο".


Πηγή:http://www.sport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου