Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Γκέτσε: Στη μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου

Την πρώτη του συνέντευξη ως ποδοσφαιριστής της Μπάγερν Μονάχου έδωσε ο Μάριο Γκέτσε, ο οποίος εξήγησε τους λόγους της μετακίνησής του από τη Ντόρτμουντ στους βαυαρούς.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Μάριο Γκέτσε:

Για τους λόγους που άφησε τη Ντόρτμουντ για τη Μπάγερν: "Δεν ήταν εύκολο να αφήσω τη Ντόρτμουντ. Μεγάλωσα και έπαιξα εκεί σχεδόν σε όλη μου τη νεανική καριέρα. Έκανα πολλούς φίλους, αλλά πλέον ανυπομονώ για κάτι καινούργιο. Ήθελα να κάνω το επόμενο βήμα στην καριέρα μου με τη Μπάγερν. Γι’ αυτό είμαι εδώ και ανυπομονώ να ξεκινήσω. Ο σύλλογος μου προσφέρει τα πάντα. Σύνολο καλών παικτών, καλό προπονητή, φιλοσοφία, προσδοκίες. Έχω το προαίσθημα ότι μου ταιριάζει ακριβώς. Είναι μεγάλη δοκιμασία να παίζεις στην καλύτερη ομάδα του πλανήτη. Και φυσικά, το Μόναχο είναι πολύ όμορφο".

Για τον Πεπ Γκουαρντιόλα: "Η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ καλή. Θα μας πάει πολύ ψηλά. Έχει μια ιδιαίτερη φιλοσοφία. Φαίνεται πολύ χαλαρός και φιλικός. Πιστεύω πως όλοι μας θα κερδίσουμε πολλά πράγματα δίπλα του".

Για την πορεία της αποθεραπείας του: "Μέχρι στιγμής το μόνο ενοχλητικό είναι πως δεν μπορώ να προπονηθώ με τους συμπαίκτες μου. Αναρρώνω, οι μύες μου είναι καλύτερα, αλλά δεν μπορώ ακόμη να τρέξω σε φουλ ρυθμούς. Ελπίζω πως θα τα καταφέρω σε 14 ημέρες και σε 3-4 εβδομάδες θα μπορέσω να ενσωματωθώ με την υπόλοιπη ομάδα".


Πηγή:http://www.sport.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου